Deze titel geeft kort en krachtig weer waar het om draait op deze woensdagavonden. We Bidden samen, waarbij je ook voor je kunt laten bidden als je dit wilt. We gaan verder in op een onderwerp uit de Bijbel en gaan in gesprek over hoe je dit toepast in je leven. De Borrel staat voor een tijd van ontspannen “samen zijn”. Het “officiële” gedeelte van Bidden en Bijbel duurt een uur en daarna is er tijd voor de Borrel.

“Iedere keer als ik op de Verdiepingsavond ben groeit mijn liefde voor de kerk. De kerk als familie die leeft als familie en die elkaar bemoedigt in haar opdracht om Jezus bekend te maken in de wereld. Voor mij is dit waar De Verdieping voor staat!”Cornelly

Handelingen

Met deze midweekse samenkomsten geven we op een eigentijdse manier invulling aan hoe de eerste kerk met elkaar leefde. Hierover kunnen we lezen in het Bijbelboek Handelingen hoofdstuk 2 vanaf vers 42b: Ze (de gelovigen) waren één met elkaar, aten met elkaar en baden samen. […] en vers 44: De mensen die in Jezus gingen geloven, kwamen bij elkaar. Ook deelden ze alles wat ze hadden met elkaar. (De Basisbijbel)

Naast de grote samenkomst op zondag waar we met elkaar voor God zingen, naar Gods woorden luisteren en elkaar ontmoeten willen we hier samen de tijd nemen om te Bidden. Nét die stap verder zetten in de Bijbel beter te leren begrijpen én elkaar aanmoedigen dit toe te passen in ons dagelijks leven. We willen tijdens de Borrel elkaar beter leren kennen en samen op trekken.

Dynamisch

Per avond wisselt het programma. Op de ene avond kan de nadruk meer op het Bidden liggen en de andere avond meer op de Bijbel. Ook ontmoeten we heel graag nieuwe mensen op de woensdagavond!

Momenteel is er een keer in de maand verdieping op de 3de woensdag van de maand.

Waar: Hart van Hoograven, ’t Goylaan 77 in Utrecht

Wanneer: 3de woensdag van de maand met uitzondering van de schoolvakanties

Tijd: 19:30-21:30

We kijken uit naar je komst. Ook als je ons niet kent: Welkom! Woon je in de buurt, kom gezellig eens een praatje maken.