Je bent nieuw hier

Welkom!

Welkom op de website van onze kerk. Hieronder staan een aantal FAQ’s (veelgestelde vragen) waardoor je de Evangelische Kerk Utrecht al een klein beetje leert kennen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel deze dan gerust door naar de contact pagina te gaan.

Als je inhoudelijk wat meer wilt weten over onze kerk, dan kun je hier wat meer lezen over ons.

De Evangelische Kerk Utrecht komt voornamelijk uit het zuiden van de stad Utrecht, met de meeste mensen in de buurt van de wijk Utrecht Zuid.

Ontmoet in de Evangelische Kerk Utrecht

Meer over ons

Kom je naar onze wekelijkse samenkomst?

Het bekendste beeld wat men heeft bij de kerk is een kerkgebouw. En daar ga je dan naar toe op zondag om een dienst bij te wonen. Maar “kerk” betekent een groep mensen, een familie, die leeft met elkaar en niet alleen op zondag. Onze zondagse samenkomsten zijn er omdat dit de gelegenheid biedt om elkaar in breder “familieverband” te ontmoeten. Dit is het moment waarop we samen God ontmoeten, samen uitbundig muziek maken voor hem en samen zingen. Het is een feestelijke bijeenkomst waar we vieren dat hij onze God is en wij zijn kinderen. De wekelijkse samenkomst is bij uitstek het moment om kennis met ons als kerk te komen maken. Kom je ook?